Jak mogę zapłacić?

Zapłaty za zamówiony towar można dokonać przelewem tradycyjnym na konto sklepu, przez PAYPAL. Przesyłki wysyłamy ZA POBRANIEM Pocztą Polską.

Korzystając z systemów PAYPAL i eCard nie podajecie Państwo swoich danych takich jak nr konta lub nr karty dla naszego sklepu — są one  dostępne jedynie dla operatora (PayPal, eCard) i odpowiednio przez niego zabezpieczane.

 

Koszty przesyłki

Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firm: DHL, Paczkomaty lub Poczty Polskiej.

W przypadku zamówienia na kwotę wyższą niż 299 zł koszty transportu pokrywa sklep Scandiliving.pl. Wyjątek stanowią paczki wielkogabarytowe, gdzie koszty transportu ustalane są w zależności od gabarytu przesyłki.


Koszt dostawy na terenie Polski:

a. 11,07 zł - Paczkomaty przy zamówieniach płatnych przelewem lub za pośrednictwem Paypal zostanie doliczony do cen towarów w zamówieniu,

b. 15 zł - do 30 kg (DHL) przy zamówieniach płatnych przelewem lub za pośrednictwem Paypal/payU zostanie doliczony do cen towarów w zamówieniu.

Koszt dostawy do innych krajów tylko przy płatności przelewem lub poprzez serwis PayU oraz PayPal:

a. 120 zł brutto lub 30 euro: Czechy, Słowacja, Austria, Niemcy, Węgry, Belgia, Bułgaria, Dania, Estonia, Francja, Holandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Rumunia,

b. 140 zł brutto lub 35 euro: Anglia, Finlandia, Hiszpania, Słowenia, Szkocja, Szwecja, Walia, Włochy, Irlandia, Grecja, Portugalia.

 

Jak pakujemy przesyłki?

Zamówienia wysyłamy w ciągu 24h od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności.

Spora część naszej oferty to produkty, które w transporcie łatwo jest uszkodzić, stłuc lub zmiażdżyć. Dlatego przykładamy dużą wagę do ich bezpiecznego zapakowania, aby dotarły do Ciebie w stanie idealnym. Używamy do tego celu grubych kartonów, folii bąbelkowej, styropianu i miękkich wypełniaczy.

Bardzo staramy się, aby wysyłane produkty były odpowiednio zabezpieczone, jeśli jednak przesyłka wygląda na uszkodzoną w czasie transportu, odmów przyjecia towaru i spisz protokół reklamacyjny w obecności kuriera. Jeśli możesz, wykonaj zdjęcia zniszczeń i dołącz do korespondencji reklamacyjnej.

 

Status zamówienia

Będziemy Cię informować na bieżąco o statusie Twojego zamówienia - na podany dla nas email lub telefonicznie.